Friday, August 2, 2013

Assalamualikum blogger ku sayang. Happy rasanya bila dah baik semula dengan die. 
Semalam berbuka puasa dengan die kat Pandan :)
Seronok rasanya bila die layan aku macm tu semalam.
Pada mulanya aku taknak ikut die, tapi bila fikir fikir kan balik hubungan aku dengan die dah jadi macam ni eloklah aku ikut die untuk eratkan lagi silaturahim :)
Alhamdulillah kami kembali bahagia, die gurau gurau dengan aku :)
Seronok tahu tak? :D
Semalam aku belikan die jam.
Jam yang die nak sangat tu.
Tengok cara die macam die suka jam tu.
Jam die macam ni


jam die yang lebih kurang macam ni lah :)
Cantik kan?
Die nak sangat jam ni.
And finally die dah dapat :)
Alhamdulillah.
Pagi tadi bbie message cam ni tau "Sayang duddud! Good morning :* Sorry semalam bbie tidur awal, rasa penat pulak layan Baby Bucuk Biee malam tadi. Sorry sayang :*"
Hahahahaha sweetkan diee? :p
Yunk sayang sayang awak sangat sangat cuk! 
Love, xoxo


JANJI GUA ADE CERITA. LU ADA?

No comments:

Post a Comment