Tuesday, August 6, 2013

Assalamualaikum blogger :')
Sahur Ramadhan yang terakhir ini aku dikejutkan dengan satu berita buruk.
Selepas bersahur, ada satu no 018 message aku "Ekaa :'( Ejul Excident :'("
Aku sangat terkejut.
Aku cuba bagitahu Hairil berita ni.
Tapi aku dianggap bukan bukan.
Niat aku cuma nak bagitahu die yang kawan die tengah tenat, sakit :')
Tapi kenapa niat baik aku disalah sangka pulak?
Aku rasa kesal.
Aku taktahu nak buat apa.
Risau memang risau dengan keadaan Ejul.
Hairil cakap aku bukan bukan yang sangat aku tak boleh terima.
Hmm :')
Sedih hati ni bila die cakap aku macam tu.
Bila sahur tadi dah bergaduh, aku reply message orang tu.
Aku tanye siapa.
Rupanya Ogy.
Die bagitahu keadaan Ejul.
Ejul tak sedarkan diri.
Koma dalam ICU.
Otaknya bengkak, paru parunya luka.
Die dalam keadaan yang sangat kritikal.
Hanya Allah yg boleh selamatkan die.
Mohon jasa baik anda pengunjung blog ini, sedekahkanlah Al-Fatihah untuk Mohd Faizol (Ejul)
Jasa baik anda akan dibalas di akhirat kelak.
InsyaAllah :')
Love, xoxo

JANJI GUA ADE CERITA. LU ADA?

No comments:

Post a Comment