Tuesday, August 6, 2013

Mungkin pada mata semua orang, aku ni salah.
Setiap apa yang berlaku aku percaya pasti ada hikmahnya :')
Mungkin ia lebih mengajar kite tentang erti kehidupan.
Biarlah waktu yang menentukan.
Teruskan perjuangan hingga ke titisan akhir.
Dan aku terus menanti saat saat manis antara aku dan dia berulang kembali :')
Sebak rasanya apabila saya menaip.
Air mata terus terusan jatuh ke pipiku.
Kini aku belajar untuk redha dengan ketentuan ilahi.
meredhai dengan apa yang telah ditakdirkan untukku.
Meredhai dengan apa yang telah ditakdirkan untukku :')
Redha perlu dicari, bukan dinanti.
AKU MELANGKAH KAKI, BERJALAN, MELIHAT, MENTAFSIR, JATUH TERSUNGKUR LALU BANGKIT SEMULA. KEMUDIAN BERJALAN KEMBALI KE DESTINASI :')


JANJI GUA ADE CERITA. LU ADA?

No comments:

Post a Comment