Thursday, August 1, 2013

Assalamualaikum blogger :)
Seperti yang awak tahu, awak lahh tempat saya curahkan kasih sayang Hahahaha no lahh awak lah tempat yg paling sesuai untuk saya luahkan isi hati saya.
Awak sentiasa mendengar. 
Tak pernah nak blame saya balik.
Saya macam kesal dengan perangai bbie sekarang.
Saya taktahu apa yg dah ade dalam badan die sampaikan die layan saya mcm tu.
Die kata kalau sekarang ni tak ade credit sekali pun, atlease die dah ade whatsapp, wechat, twitter.
So boleh contact kat situ.
Tadi saya pon wish morning, message die tapi die tak reply.
Saya ingat die tak hbs sahur lagi.
Saya pon relax jelah, saya faham.
Tapi tadi saya on twitter, saya ternampak die kat twitter.
Saya pon tweet "Tak balas, kkk"
Then die pon tweet "Aku tak ade credit lah! K!"
Ya Allah sayang, kenapa tak boleh nak cakap baik baik?
Manalah saya tahu awak tak ade credit? Hmm :')
Saya ni serba salah jadi orang.
Awak tk pernah fikir perasaan saya pun.
Yg awak tahu, awak jee.
Saya ade perasaan awak.
Then tweet die seakan akan menyindir saya.
Apa salahnya saya retweet conversation org lain?
Conversation org lain tu sweet sangat.
Boyfriend die layan die perfect.
Saya nak jadi macam tu.
Entah bila saya boleh dapat :')
Saya sayang awak, awak tahu tak?
:')

JANJI GUA ADE CERITA. LU ADA?

No comments:

Post a Comment