Monday, August 26, 2013


Assalamualaikum guys! :'( SEDIHNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :'(
SAKIT HATINYAAAAAAAAAAAAAAA!! :'(
Harini dah start TRIAL. So malam semalam aku study. Then aku tanye memberv aku dari sekolah impian emas ade tips tak. Die kata check kat moment wechat, die ade masuk kan.
Then aku pun bukak lahh wechat. Then aku ternampak lahh moment Ogy. Adee gambar Ejul dah sedar. Aku pun komen "Yeayy! Alhamdulillah"
Bila Ogy happy abang die dah sedar, dah okayy mestilah kita pun tumpang gembira kan?
Sbb mmg tu yg kita nakk.
Tapi hairil salah sangka. Dioee up moment "Anda tidak mempunyai masa untuk text pasangan anda, tetapi anda mempunyai masa untuk up moment dan komen segala bagai. Tahniah! Anda layak "DIHORMATI HINGGA MATI"!"
Mana aku tak sakit hati? :'( Padahal aku up moment maghrib. Aku cakap ngn die nak study, pukul 8 lebih. Lepas isyak :'( Kenapa die masih nk salah sangka? :'(
Then aku pun message diee aku terangkan semuanya. Tapi die macam tak boleh tyerima. Die reply "Malas aku nak tahu" Die seolah olah tak faham aku :'( Aku pun minta maaf semua, die reply "Kbyee"
Aku pun malas nak menaip, so aku wechat die minta maaf semua, terangkan semua. Aku cakap lahh mana adee aku komen mengomen.
Then die reply "Biee ni bodoh sgt kee tak nampak yunk komen mengomen?"
Time tu aku macam nak angin jee sbb mmg tak pun aku komen mengomen. Die faham tak apa masud komen mengomen.? Kalau aku komen, maknenya sekali je aku komen. Kalau dah komen mengomen, maknenya banyak kali aku komen!!!!!!! :'(
Sakit hati aku ni die pernah fikir takk? :'(
Apa aku buat semua salah. Tak pernah betul. Jahat sgt kee yunk ni biee? :'(
Layak kee yunk untuk biee? :'( :'(
Selalu bila biee message "Sayang, jp ehh bie ade kerja jp" Okayy,. yunk benarkan. Bila dah lama lama bie tak msg yunk, yunk check twitter biee, yunk tgk biee dah dgn twitter. Biee layan twitter! :'(
Tapi ade tak yunk marah biee? Takk adee lah biuee :'(
Sbb yunk fikir positif. Yunk cuma fikir takan lahh setiap hari, setiap masa biee nak layan yunk!! :'(
Masa biee gy rumah cousin biee tu yg jiran nyna tu adee buiee message yunk?
Pukul 10 lebih baru message yunk. Biee dah seronok kat sana, langsung tak ingat yunk! :'( :'(
Tapi adee yunk marah  biee? Tak adee kan? :'( :'(

JANJI GUA ADE CERITA. LU ADA?

No comments:

Post a Comment