Friday, September 6, 2013

Cukup sakit hati ni bila disakitkan.
Tapi diri ini tetap berdiam diri hanya kerana ingin memuaskan hati si dia. 
Tidak perasan kah die selama ni aku tersiksa dengan sikapnya? ya Allah, bukakanlah pintu hatinya untuk menerima aku seadanya.
Aku tahu aku bukan lah sebaik Sumaiyah.
Dan tidak cantik seperti isteri isteri Nabi Muhammad :') Tetapi layak kah aku dilayan sebegini? 
Aku cuma merindukannya.
Aku sayangkan die. Tapi kenapa die buat aku macam ni?
Bila aku bukak twitter nya "Tak ada benda yang aku NK harapkan lagi. Cuma aku harapkan  MASIH ADA RUANG UNTUK AKU GEMBIRA."
Dia dah tak harapkan apa apa :') Benda kecik jadi sampai macam tu sekali :')
Aku taktahu apa salah aku. Tiba tiba :'(
Selama ni aku turut apa yang die nak. Die tak pernah turut apa yang aku nak. Tapi aku tak kisah sbb aku taknak bergaduh :'(
Takk sangka sampai macam ni sekali jadinya.
Tak apelah, mungkin tak ade jodoh antara aku dengan diee. Aku dah cuba pujuk, tapi die enggan :')
Aku tak akan kacau die lagi. Aku tak layak untuk die :')
Aku harap, satu hari nanti die faham apa yang aku rasa selama ni :')
Love, XOXO


JANJI GUA ADE CERITA. LU ADA?

No comments:

Post a Comment