Saturday, August 24, 2013

ASSALAMUALAIKUM GUYS! :) 
"Nyna, lu jangan takut. Gua masih simpan baju lu bagi tu. Haha gua kan segak bila berbaju coklat! Haha"

Tu moment WeChat Hairil bila aku scroll timeline moment WeChat.
Nyna tu Ex diee.
Aku taktahu apa motif die cakap macam tu.
Mungkin motif die untuk sakitkan hati aku.
Tapi aku rasa biasa biasa jee bila terbaca moment die tu :)
Aku cuma nak tahu baju yang mana.
Aku pun message.
"Baju yang coklat biee pakai tu baju Nyna bagi kee?"
Tengah malam baru die reply sbb die pergi tengok bola kat Larkin.
"Bukan Polo tu lahh. Tu baju biee beli sendiri. Biee pakai baju Nyna bagi tu kat rumah jee. 4 tahun lepas die bagi. Benda dah lama lahh yunk"
Okay fine, bende dah lama, yang kau ungkitkan balik isu tu knp kat Wechat kalau kau tahu aku main wechat jee sekarang?
Bukan selalu kat twitter jee kee kau?
Motif kau apa wehh?
Tiba tiba jee kau ckp mcm tu.
Nampak sgt, lepas kau jumpa die haritu kau terus contact die.
Sukahati kau lahh.
Aku ni taknak bukak mulut, sbb aku tahu kita akn bergaduh.
Byee


JANJI GUA ADE CERITA. LU ADA?

No comments:

Post a Comment