Tuesday, July 30, 2013


Assalamualaikum semua :')
Harini hari yang paling menyedihkan. 
Aku taktahu kenapa sepanjang hari aku kat dalam kelas asyik menangis jee bila teringatkan bbie.
Nak jawab exam pun hati ni tak tenteram. 
Hmm :')
Aku taktahu kenapa dengan bbie sekarang. Dia lain sangat :')
Pagi pagi lagi aku dah nangus, duduk sorang sorang kat meja.
Aku lap air mata aku guna sapu tangan yang bbie bagi aku.
Rindu sangat dekat die :')
Ketua Kelas datang kat meja aku minta buku pengurusan kelas. 
Aku bagi then bagi kunci kelas sekali.
Die ternampak aku menangis.
Tapi die tak tanya apa apa.
Rehat aku duduk sorang sorang termenung tepi tingkap menungkan sesuatu.
Aku nampak ramai yg berkepit dengan pasangan masing masing :')
Tapi aku tak kisah sebab aku aku akan dapat juga saat saat manis itu bersama suami tercinta :')
Siapalah jodoh aku :')
Aku coretkan nama die atas meja.
Perasaan jadi kucar kacir.
Aku menjadi geram apabila mengenangkan kisah semalam.
Paper fizik sudah selesai.
Tinggal paper bm.
Bila jam dah menunjukkan pukul 12.40 petang, aku siap sip untuk pulang ke rumah.
Ketua kelas menyapa aku.
"Ekaa? Ekaa kenapa tadi pagi menangis? Tengok tu mata bengkak, muka merah, pucat"
"Eh takk ada apa apa lah Nu'Aim. Ekaa okay jee :)"
"Tipu, jangan lah tipu. Nu aim tahu Ekaa tak okay"
"Eh Ekaa okay lah :)"
"Hmm yelah, Ekaa nak coklat tak?"
"Coklat? Nak bagi kee? Kalau nk bg, okayy jee :)"
"Japp eh"
Lalu die pun mengambil coklat tersebut dan berikan kepadaku.
Mungkin memang dah niat die nk bg aku coklat.
Hmm :')
Aku beruntung dapat ketua kelas yang sangat prihatin terhadap anak buahnya :')
xoxo


JANJI GUA ADE CERITA. LU ADA?

No comments:

Post a Comment