Tuesday, September 10, 2013

Assalamualaikum blogger :)
Harini dah hari selasa dahh. Dah 4 hari tak betegur dengan bbie :') Taktahu lah apa punca kiteorang gaduh. Pada mulanya die cakap jiran die ade bagi dominos pizza kat diee. Then aku pun cakap "Oh, kalau macam tu takpayah makan lagi lahh? Hehe" Then die reply "Lantak biee lah nak makan lagi ke taknak" Thyen aku macam terkejut asal tetibe die macam ni kn? Aku tak tanye lahh tapi aku reply "Haa? yelahh, lantak biee lahh nak makan lagi ke takk.
Thyen die reply "Ok :)" Then aku macam nak angin jugak. Die tak suka aku rply macam tu. Tapi die sendiri buat. Then aku jwb "Betul cakap biee. Dengan perkataan OK jee dapat memberitahu semuanya :) Kadang kadang yunk takut nak reply "OH, OK" tapi biee bolehh" Then die reply "Terima kasih lahh untuk pagi ni :)" Then terus bergaduh sampai harini :') Sampai sekarang aku pujuk die taknak. Aku wechat, tak reply. Taktahu lahh apa dosa aku kat die yang besar sgt sampai die susah nak baik dengan aku :')
Die tak faham kee yang aku rindu diee? Aku nak berbaik dengan diee? :') Sedih nyee bila die buat aku macam ni :') Die dah adee girlfriend lain kee? Tak apelahh, untuk kebaikan die jugakk kan? :') Untuk kebahagiaan die jugak. Aku selalu stalk fb, wechat n twitter diee. Die nampak happy jee tanpa akuu. Buktinya die cakap "PAGI TETAP SAMA. APA PUN #SyukurHatiMasihAman :D" Hati die aman tanpa aku :') Sejak aku terbaca moment wechat diee, aku ambil keputusan untuk berpisah sbb aku tahu die tak perlukan aku lagi :') Setiap malam aku cuba pujuk diee, tapi die sikit pun tak layan. Orang dah taknak :') Tak perlu dipaksa. Aku ade maruah diri. Aku takan malukan diri aku sendiri. 
Untuk apa dipaksa kalau taknak? Nanti orang menyampah. Biarlah hubungan kami tergantung macam ni.
Aku takan ganggu hidup die lagi yang sedang berbahagia dengan rakan rakan twitter nyee, rakan rakan Wechat nyee :')
Biarlahh Allah jee yang faham dan jaga hati aku ni. Aku lebih rela menyendiri. Kawan kawan cakap "Buat apa couple kalau tak bahagia?" Untuk apa aku malukan diri sendiri memujuk untuk orang yang dah tak sudi? :') Jodoh aku bukian dengan diee :') Biarlah kami pergi ke haluan masing masing. Die tak pernah faham aku. Apa aku larang die buat, die tak pernah ikut. Tapi bila die larang aku buat, thyen aku buat, aku memang tempah maut. Adil kee? :')
Ya Allah, pertemukan lah aku dengan bakal suami aku yang kau telah tetapkan. Jika Hairil Idham bakal suamiku, ubahlah sikapnya, berikanlah kebahagiaan kepadaku. Jika die bukan jodohku, jauhkan lahh kami Ya Allah :') Jangan pertemukan kami lagi. Aku memohon kepadamu Ya Allah. Sesungguhnya engkau maha memberi dan mengetahui :')
:'( Xoxo

JANJI GUA ADE CERITA. LU ADA?

1 comment:

  1. oke takpe.nanti kiteorang carikan utk eqa.dah ade calon sebenanye ni :))

    ReplyDelete